divendres, 14 de novembre del 2008

massa temps?

M'he viciat al "feisbuk"... què voleu que hi faci? I a la "guerra de pandillas" dels pebrots... i potser per que no tinc esma d'escriure, o potser per que no em vaga, he anat deixant això abandonadet. Au Maria! La veritat és que em sap greu, eh? però no puc estar per tot. He estat una micona enfeinat, no massa, però sobretot, sobretot molt il·lusionat amb nous projectes. Sí, ja sé que tothom parla de crisi (què m'heu d'explicar a mi si ja fa un any que vaig sense un ral pel món..) però també diuen que les crisis són noves oportunitats. La setmana passada vaig comprovar que és possible que em toqui la loteria. Només jugo de tant en tant a l'Euromillones, perquè els pots són més suculents, i el divendres em va tocar: vint-i-tres eurus i trenta-tres cèntims per ser exactes. Premi que immediatament em vaig gastar convidant a les amigues amb qui estava fent la tassa. S'ha de celebrar, no? O sigui que un cop comprovat que això toca, ara ja em pot tocar la grossa (quan dic "la grossa" no parlo pas de cap amiga). Però jo volia parlar dels nous projectes, noves idees, coses que em fan il·lusionar una vegada més... que ja toca! (bé, la loteria també tornarà a tocar, eh? ja us ho faré saber) I el cert és que hem començat a posar-nos mans a la feina tot gestant una nova aventura entre jo i quatre personatges més molt agosarats. Mireu si ho són de valents que fins i tot confien en mi! Ja tinc ganes de ficar fil a l'agulla, que comencem a assajar alguna cosa, que ens estressem de tanta feina i tantes idees...
L'altre dia em van enviar per mail, entre totes aquelles bestieses i ximpleries que sol enviar la gent, un video que em va agradar molt. Potser perquè em va fer rumiar amb tot el que ens passa aquests dies amb els agosarats de qui us parlava, potser simplement perquè em va arrancar un somriure, potser perquè senzillament em va distreure... potser perquè d'alguna manera m'hi he sentit identificat. L'he trobat de molt bon gust i m'agradaria "dedicar-lo" especialment a la Marilou, a en Jordi, al Sergi i al Dani!

3 comentaris:

neus ha dit...

o sigui... t'ha tocat la loteria i no ens ho dius fins ara?????????? homeeeeeeeee... ja està bé, no?

M'agrada llegir-te tan entussiasmat. Molta merda en tots els projectes!!

El vídeo és ben curiós... i molt ben fet.

PetoNàs! i guarda't del fred!!

Deric ha dit...

ostres! ja ets milionari!!!
jo m'estic ficant ara amb això del feisbuk però em sembla que prefereixo els blogs

zel ha dit...

Jo també "feisbuc", què vols...va, allà ens veurem...