dimarts, 12 de febrer del 2008

trasllat (definitiu?)


Feia dies que corria per aquí en període de proves... i ja m'hi he anat acomodant poc a poc. Volia quedar-me a Bloc.cat però no hhi ha maneres. Milions de dies les pàgines no es carreguen, problemes en compartir arxius, problemes per a tot. Em sap greu però aquí també hi estarem bé em sembla, oi? Doncs res, no em vull allargar perquè tampoc es tracta de deixar verds als de bloc.cat, lloc on he estat allotjat fins ara, i encara em farien dir bestieses... o sigui que, benvingudes i benvinguts al nou Au Maria! Potser renovar-se serà positiu també per a publicar coses noves, fresques i (qui ho sap...) potser més interessants!
Endavant, passeu, passeu!
_____________________________________________

3 comentaris:

samain ha dit...

Espero que entre caixes i bosses de trasllat puguis anar omplint la nova casa. No tenia cap regal típic de festa de trasllat (ja saps, flors, vi, aquella sucrera horrorosa de la tieta que espero regalar algun dia), així que et deixo un comentari, que no passarà a la història, però m'aniré passat...
;)

zel ha dit...

Mira noi, entre el post de les formes i el de la senyora truja, fa una bona estona que ric, així és que ja tens una lectora de més!
Au, la zel, en marxa a casa teva... amb el teu permís!

neus ha dit...

benvingut al veïnat!
T'aniré visitant, com fins ara, però amb més facilitat ;)

PetoNàs!