dimarts, 19 d’abril del 2011

un somni més: gràcies teatre d'emergència!


les fotos són fetes per Maurici Camprubí, la primera és d'un
assaig, la segona és del dia de l'estrena)

Que en fa de dies que no actualitzo el blog!
No és pas que no faci coses ni que no passi res, però va com va, sempre he sigut un inconstant, hehehe. No he aprofitat ni per penjar res del que m'ha tingut més ocupat fins ara, ara que ja hem estrenat, un projecte que m'ha dut de corcoll però amb el que he gaudit d'allò més. Aquest cap de setmana passat vam estrenar amb "teatre d'emergència" el Somni d'una nit d'estiu, de William Shakespeare! Dic que ho he passat bé perquè és una obra difícil però que hi passen moltes coses, i ens hem entretingut a fer un bon vestuari, a fer els assajos que calguessin i a procurar que el resultat fos tant digne com pogués! Ho hem intentat i jo diria que ho hem aconseguit. M'afalaga veure la resposta del públic i la cara de satisfacció dels "meus" actors i actrius, i de la resta de l'equip tècnic i els músics, que agraïts assaboreixen l'aplaudiment. I no és per a menys. Hem treballat amb il·lusió i de valent i és just tenir una recompensa per a tots plegats. De vegades, els ocells fan cagarades, penso que no me'n sortiré o bé em pregunto perquè ho fem tot això, a què treu cap... Hi perdem un fart d'hores per a tres tristes funcions? De tristes res, és clar, però quan tot plegat s'acaba m'adono que ens n'hem sortit la mar de bé, que totes aquelles hores no són en va i que costi el que costi cal tornar-hi, repescar velles idees, nous projectes o pensar i buscar qualsevol excusa per omplir l'escenari d'il·lusions altra vegada. I no és cap amenaça, però hi tornaré! Sempre que una colla d'amics prou inconscients es deixin enredar, i que com aquest cop m'ho posin tan fàcil, també m'enredaré jo! Enhorabona, Teatre d'Emergència, i gràcies per tot! petoNassos...