divendres, 9 de setembre del 2011

festa i més festa...



Com era d'esperar, tot i que un no en té mai la certesa, la festa major ha sigut una marató de dies de poc dormir, àpats amb companys i família, ressaques... què us he de dir? Però també hi va haver temps per fer el pregó amb els de Teatre d'Emergència, tot celebrant que enguany complirem 20 anyets, i per ballar altra vegada el Ballet de Déu, amb mala cara i mal de cap, però mirant de fer-ho digne! La Vero m'hi va ajudar força, tot i que ella estava molt més nerviosa que no pas jo! Al públic el germà, la cunyada, el nebot, i les Maries de la la casa que celebraven el seu sant, la mare i la fillola! La meva neboda no es perdia ni un detall i en va fer un video i tot! I també algunes fotos, diguem-ne "artístiques" que em guardaré per una altra ocasió! La resta de l'agost ha seguit de festa en festa i ara que s'acosta la tardor entrem ja en un temps de reflexió... i a veure si ens posem les piles, que hauríem de fer alguna cosa de profit! Però... tot i que sembli que els excessos fan mal, que bé que es posen les festes!
Us deixo amb el video que va grabar la Maria, que per ser una noieta que encara no té els 12 anys, no té res a envejar amb els de tv ripollès! Merci, Maria! En ell hi podreu veure el seu padrí ballant el galop "a la festa" després del ballet de déu! A reveure...



1 comentari:

Maria Casals ha dit...

Molt bé padrí i gracies per posar el meu video

Adeu

MCF