divendres, 27 d’agost del 2010

paisatge d'agost...



Sembla que res no canviï. Passen els anys i segueixo fent el meu particular calvari estival resseguint les festes majors de la vall. Em sap greu però no vaig poder anar a la
Queralbs perquè era a Tortosa (treballant-?-), però després de fer Fornells, Nevà (Toses coincidia i no va poder ser), Pardines, Bruguera, Ribes, Planoles... i comptant que gairebé sempre se'm fa de dia, que em llevo tard per naturalesa, que menjo més del compte, que estic ressacós de tant fumar i beure també a vegades més del compte; encara he tingut temps per pintar uns deutes que tenia. Vaig fer un "bodegó" per a la Mercè i ella ens va convidar a dinar tot aprofitant que entre tots li pengéssim el quadre i l'inauguréssim amb la condició que ho féssim abans de l'àpat perquè sinó encara hi seríem! També he enllestit un quadre per la Nina, que farà tres mesos i la Lis ja frisava perquè sap que sempre tinc temps, jo. Abans de la festa de Ribes també em vaig perdre pel mercadal del Comte Guifré (aquest any de turista, quin luxe i quina bona decisió...). Després el sopar de Festa Major amb la colla de tota la vida, que es va ampliant i érem uns 30. L'endemà dinar de Maries, la mare i la fillola, i entre fartanera i ressaca encara em va vagar de ballar el ballet de déu! El dia 17 la mare feia anys (ja és jubilada oficialment) i vam anar a celebrar-ho a Montgrony, que la terra és la terra! I continuem de Festa Major (ara no és moment de fer una crítica a l'organització, que s'hi han lluït amb l'excusa de la crisi, però jo m'ho he passat la mar de bé igualment) i la festa del carrer major. I jo anar pintant entre festa i farra. Encara em queda algun deute (uns quadres i algun ninot de plastilina) però tot ho farem, que encara queden festes també! S'acaba l'agost i ens queda per tancar les festes de la Vall anar a Serrat i baixar com mana la tradició un ram de dàlies. Abans però hi ha la festa de Gombrèn amb dinar familiar inclòs, aquesta vegada amb tiets i cosinetes.
I he de començar es assajos de Pastorets (sí, pastorets) que sense adonar-nos-en serà nadal! I jo de festa en festa... pintant poquet i sense buscar feina! Si algú sap d'una feina compatible amb els meus festivals i horaris nocturns, o d'algú disposat a mantenir-me, em fareu un truc, oi?
au, petoNassos, bones festes i a reveure!

i ara ja només ens faltava vallderibes.tv per que m'enganxin per les festes, com aquí al confetti de planoles... o ballant el ballet de déu... au maria!


4 comentaris:

neus ha dit...

estàs guapo, paio! ;)

rè, l'estiu és ben bé per això, tampoc es pot fer gaire més amb la calda que fot.

PetoNAssos!

zel ha dit...

Guapo guapo, però això de trobar-te una feina compatible, nusepas... La sort que vas als llocs més bonics del món, quina sort!

eudald ha dit...

homeee, mercès per dir-me que estic guapo, hehe...

Elur, no fotis excuses ni culpis la calda, segur que aquest estiu has fet moltes cosetes guapes!

Zel, al mon hi ha molts llocs bonics, la vall de ribes també té el seu encant, però quan hi vius encantat no ho aprecies tant!

petoNassos

neus ha dit...

permet-me que, sense ànims de semblant una xula, corregeixi la resposta que m'has fet, és t'hi has deixat una coma i has posat un plural que no toca, aviam, perquè quedi clar allà on poses
'segur que aquest estiu has fet moltes cosestes guapes!'
hauria de dir
?segur que aquest stiu has fet moltes cosees, guapa!'
è que sí que ara veus que tinc raó? gràcies, gràcies.

jejejejejejeeje

res, deu ser que necessito que plogui :P

PetoNàs!!!