dimecres, 14 de gener del 2009

tot cobert de neu...



OOOHHH!!! Que bonic el paisatge la setmana passada! Que maco el carrer ple de neu i tot glaçat! És emprenyador i incòmode, perillós fins i tot, però d'una bellesa incomparable. Vaig baixar a la ciutat mab la Margarita i comprovar que aquella estampa s'estenia fins ben passada La Garriga em va sorprendre. Les temperatures també eren per cagar-s'hi. Un cop a Bcn, vam quedar per reunir-nos, fer feina al local que hem llogat, i els dos dies següents teniem una animació en un hotel per a un congrés. Una feina ben "trista" però és la primera que fem amb la "Cia. Sargantana" i també fa il·lusió. He continuat amb les figuretes de plastilina, i fins i tot les he anades venent. Alguna de regal, sí, sóc així d'esplèndit jo també... El cap de setmana sense massa novetats, que fa pensar que tot i haver canviat d'any les coses segueixen igual, pero no! Les coses sembla que milloren i tinc força il·lusió. Ens espera un any mogudet amb l'organització del mercadal i hi ha més propostes per produir teatre. Així que estarem distrets. Mentrestant la metereologia va fent la seva. Molt fred i molta neu aquest any. Espero que no haguem de sentir la cançoneta de la sequera altra vegada, eh? que amb el que ha arribat a caure... crisi i sequera pot ser insuportable! És clar que també es pot parar la tele (ja només falta que no vegi ni els telenotícies) i aprofitar aquest temps per fer més i més ninots de plastilina! quin vici això de la plastilina, tu! Per cert, he de recordar-me que n'he de comprar més, i comprar-me una agenda que ja havia perdut la costuma de tenir-ne- i anar de rebaixes que necessito unes sabates. I això de comprar em fa pensar que també he de fer una mica més de feina i unes quantes factures, coi! Que mira que em costa!
Va... prou, que no sé ni què dir ja, i sembla que escrigui per mantenir aquest coi de bloc que sovint penso que hauria de deixar. Ah, per cert, la foto ha quedat prou bonica, oi?

6 comentaris:

neus ha dit...

La foto no és prou bonica, no, és espaterrant!!!
I jo que no vaig poder fer-ne al poble, que també estava preciosíssim!
i geladíssim i relliscós!
Els ninotets de plastilina són fantàstics! És realment admirable la traça que hi tens!
Molta merda en tots els projectes d'enguany!
Fes factures!!!!!!!!!!!!!!!!
PetoNassos!!!

Sergi ha dit...

Ostres, veig que no només és en el món dels castells que ens puteja haver de prostituir-nos fent actuacions de congrés!

Tranquil, avui he sentit per la ràdio que ja no hi haurà sequera, que amb les darreres pluges ja tenim l'aigua assegurada i les 150 fonts de Barcelona tornaran a brollar. Vinga, ara a gastar-la tota descontroladament perquè no n'hi hagi per l'any que ve. Si és que som...

neus ha dit...

jajajajajjaja... aisss... ara acabo de llegir, aquí al lateral, el teu estat en le fèisbuc... quin riure!!!
Espero que en trobis aviat!

Deric ha dit...

la foto molt bonica, la neu també, el gel, és emprenyador...
ni se t'ocurreixi deixar el blog!

eudald ha dit...

Elurrrrr...
Merci per animar sempre!
demà crec que ja tindré plastilina per continuar...

XeXu...
Jo sempre l'he m algastada l'aigua....
de totes maneres la que a mi em sobra se'n va riu avall...

Deriiic...
va, et faré cas! miraré d'anar escribint! Tot i que molt interessant no ho trobo.

eudald ha dit...

Elurrrrr...
Merci per animar sempre!
demà crec que ja tindré plastilina per continuar...

XeXu...
Jo sempre l'he m algastada l'aigua....
de totes maneres la que a mi em sobra se'n va riu avall...

Deriiic...
va, et faré cas! miraré d'anar escribint! Tot i que molt interessant no ho trobo.