dijous, 31 de juliol del 2008

Tamquam Espectacles a Tortosa

Ufff... Ara podria escriure un extens article del munt de sensacions que vaig tenir mentre era a Tortosa a la Festa del Renaixement, però tot i que sense dir cap mentida podria assegurar que tot em va semblar genial i fantàstic, per fer un bon resum i sense exagerar diré que el millor de la festa, sense cap mena de dubte, va ser compartir-ho amb aquests "fenòmenus":

Albert:Repunyal! Quin careto... tot i així una mirada noble. Qui va fer el càsting?
Anna: Anna??? eooo??? Uf, malapècoracomemvasfersuar... Quan tornem a desfilar plegats?
David: molts dies pensaré en tu per culpa d'uns pantalons carregats de bons records!
Ferran: Collons, nen, bona estrena, no? llàstima que no coincidíem a escena! doleeent!
L'altre Ferran: Woole eze maehtro! Podrem escoltar altres cançons? En tinc ganes...
Gemma: aaii ullassos!!! a mi també em vas encantar! Queda pendent allò del retolador.
Jordi dom: Quin tio! Si és que sempre em deixes sense paraules! hem trobat el personatge?
L'altre Jordi: ja en parlarem de tot això... de moment moltes gràcies. hehehe...
Kike: Comfirmat! COOOOMFIRMAT!!! m'ho vaig passar de puta mare. Va bé el moixonet?
Marcel: Ja saps, nen... exigències del text... Jo no volia putejar-te el braç! hehe!
Marga: Però tu no pares mai? òstia, quanta energia! I la saps encomanar molt bé.
Montse: Encara em llevo sentint la teva veuassa! Uf... quina sagitària més assenyada!
Ceeeesc: Que no tingui foto no vol dir que m'hagi oblidat de tu! gràcies per tot!
A tots plegats, un fart de petoNassos i a reveure!

4 comentaris:

neus ha dit...

M'alegro de que hagi nat tot taaaaaaaaaan bé!!

PetoNassos!!!

zel ha dit...

Enhorabona, que l'èxit segueixi...

Unknown ha dit...

Ai ai ai... quins caretos... i això que ens han agafat a tots el perfil bo!!
Una abraçada crack! L'agutzil més emblemàtic de tota la Catalunya central (i del sud).
Ferran (dolent).

Deric ha dit...

fenòmen tu amb aquestes fotos!